Fredag - knopen

2009-11-27 / 22:12:35

Idag har vart en rolig dag (trotts mina downfall i hungernöd) 
Kört en massa gokart,vilket jason bara älskade! han skrek "fortare,FORTARE!! JAAAA vi vann!"
snacka om att ha bensin i blodet.O jag fick äntligen gasa o köra precis som jag vill hehehe
mini rallykalle här ja ;)

Sedan åkte vi o käkade lite mat på Knopen. Jag,tommy,jason,glenn,ida,linda,madde o johan!
Va så hungrig så jag bara vräkte i mig,tokgott med mat!

Kom hem, Jason o tommy gick o la sig o jag började röjja upp här hemma....
imorgon blir en tråkig dag, men det är bara o bita i det sura äpplet ;)
får se om man tar sig ner på krogen imorgon kväll,om inte annat bara för o titta på folk hehehe

nu blir det snart sängen.

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: caroline

men du vi kan nog lösa det ändå.. cissi behöver också ett... hon kan köpa mitt så köper jag ditt? om du vill bli av med det alltså...? för du menar ett sånt grått som man virar två varv runt höfterna va? kostar 170 kr på skansliden?

Kommenterat - 2009-11-28 / 09:38:25  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hör av dig om du vill ut och svänga på d lurviga ikväll

Kommenterat - 2009-11-28 / 11:06:27  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Susie

Carro: Ja jag menar ett sånt. men jag vill nog inte sälja det, men du kan få låna det tills jag nån dag i framtiden behöver det igen ;)

Kommenterat - 2009-11-28 / 19:42:25  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: