veckan lång..

2009-05-18 / 23:30:35

jobbat idag...va svin trött imorse när jag kom till jobbet skönt att chefen va lika trött hhaha vi började med en kaffe/te o bara tjöta lite om helgen...
och sen insåg jag att den enda lediga dag jag har denna veckan är på söndag....åhhh så depp jag blev när jag insåg att jag jobbar 100% om inte mer men är egentligen bara anställd på 50% visst är det kul o ha ett liv?!
snart kommer jag slå bakut känner hur det ligger o puttrar...

så idag har jag mer eller mindre vart en bitterfitta....lite trött på allt möjligt faktiskt...men imorgon tar vi nya tag när jag måste jobba extra på min lediga dag....hehehe


saknar min älskling oxå....hoppas han kommer hem snart....

nu ska jag gå o göra mackor till honom som han ska ha med sig till jobbet imorgon...stackarn stack hemifrån 02.00 i morse o har fortfarande inte kommit hem... han måste nog va halvt döende när han väl kommer hem...


haft en liten te stund med pattsy nu ikväll o pratat som vanligt =) och i vanlig ordning så när hon ska åka hem så tar det typ 1h bara för vi kommer på så mycket o prata om precis då hehehe...hon kommer nog va trött imorgon på jobbet stackarn...


nä nu sista rycket sen väntar sängen


puss

Kommentarer!
Postat av: Mange B

Morrning Bitterfitta ;-)! Visst är det kul med ett liv! Nu är jag arbetslös, men det är rätt skönt, men ett jobb är fan det bästa man kan ha, man träffar folk och har ett umgänge! Går man hemma blir man bara passiv...



Ha en bra dag



Mange B

Kommenterat - 2009-05-19 / 07:39:52  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: