söndag

2009-05-03 / 12:44:27
ja så va det söndag igen...veckorna springer iväg...igår efter jobbet hade jag myskväll med pattsy =) hon va även söt o följde med mig i glassbilen i typ 2h tackar för sällskapet =)

idag har jag tagit igen lite sömn o ska strax ta på mig kläder....jag o pattsy o lilleman ska åka hem till pappa o kolla på gp eller ja pappa o pat ska iaf titta,jag o jason får väl pussla eller hitta på något annat kul...sen ska jag o pat åka lite hoj weiii det va längesen nu...

annars blir det en lugn dag tror jag...har inte så mycket planerat mer än så....åhhh imorgon blir det jobbet sen blir det.......WEIIII ska lägga ut bilder på det imorgon kväll när det är färdigt...är ännu lite hemligt så därför kan jag inte säga vad det är...vissa vet redan andra inte...

nä nu blir det kläder på

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

WEIIII!!! Härligt med hoj, jag har fått tillbaka känslan att köra igen, har inte haft det på ett par år, så hojjarna har bara stått och glott elakt på mig :-)!



Åk och kör försiktigt!



Mange B

Kommenterat - 2009-05-03 / 13:37:33  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: