Jag hatar...

2009-05-11 / 23:12:50
Jag hatar verkligen att min tid inte räcker till....idag har jag vart "ledig" vilket innebär att jag har fullt upp...inte konstigt att jag tycker det är avkopplande o åka till jobbet...hmm...
hade gärna velat spendera tid idag med zita...vilket jag inte hann med =( o sen ringde jag henne o hon svara icke=( hoppas hon har haft en toppen födelsedag idag iaf...GRATTIS än en gång!

idag har jag iaf fått cyklat en sväng med lilleman...o sedan umgåtts med min kära mamma...provat ut en ny  mc hjälm som jag vill ha och kommer köpa när skattepengarna kommer...köpt blommor till hemmet...fikat lite...färgat håret på pat 2gånger...(blev sketa coolt tycker jag haha fastän det bara är en mellan fas) handlat mat på både kvantum o hajen....haft en gnällig unge hela dagen...så med andra ord är ganska trött nu...

imorgon bitti så väntar ett säljmöte som jag verkligen INTE är sugen på...gahh kommer inte kunna sova för denna skiten...jajaja iaf kul o träffa rickard o tjöta lite skit med honom o inte bara över telefon som vi gör på jobbet...

nä borde verkligen ner i säng nu...

puss puss

och förlåt att jag inte kan finnas där för alla... =(

Här är en bild på måleri arbetet jag gjorde igår... =)
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Be inte om ursäkt, man kan inte finnas för alla och det accepterar en riktig vän!!



Take care



Mange B

Kommenterat - 2009-05-12 / 08:30:35  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: carro

hej ! antar att det är den där billiga varianten av bord och stolar från ikea... Blev ju sketasnyggt nu när du har målat de... kram

Kommenterat - 2009-05-12 / 14:16:38  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: