Härligt

2009-05-03 / 21:06:26

GUD ibland känns bara livet sådär härligt... o idag på hojen kände jag den känslan...hade det så gott bakom pattsy ett tag så jag nästan somna...mmmm =)
sen bytte vi så jag skulle åka bak på lasse....satans va fort det gick....o upp på bakhjulet...lite skraj där ett tag men sen lugnade jag ner mina nerver lite =) men ännu inget knäskrap hahahaha jag o mitt eviga tjat om knäskrap =P

måste nog skaffa mig ett eget mckort snart...då kan ju jag o pattsy åka på egen semester weiii =)
men gubben lär ju bli galen...men kul hade det vart...


snart sängen för jag måste verkligen lägga mig i tid i kväll...


puss puss


Ps.haft en jätte mysig dag idag...o badat med lilleman oxå han e så go nu =)

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

ja vi har de mysigt på min hoj. Lasse tycker inte om att kramas så han vill helst du ska ramla av :P Vi får väl fixa med knäskrap då! dock inte ja hjärtat!!!! Men då tjatet slutar hahaha Rikta in dig på Tjeckien ;) Ja får väl ge Tommy några flak öl så håller han sig lugn när du är iväg hahaaha



Tack för idag! Puss

Kommenterat - 2009-05-03 / 21:11:30  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: