färgning

2009-05-26 / 21:14:30
Nina: jag vet inte vart jag får all energi ifrån...men jag kan ju säga att jag är helt färdig!

Idag känner jag mig lite pissig....så som jag mår idag mår jag 1gång i månaden...åhh gissa vad det kan vara?!
jag hatar att jag inte kan kontrollera mig när jag har pms....får sådana vredusutbrott som tyvärr min karl får ta emot fast han inte förtjänar det....förlåt tommy

idag har jag åkt strandtåget med jason och hans dagis....så roligt alla barnen tyckte det var så spännande =)
efter det bjöd min mamma oss på lunch sen bar det av till kungsbacka för att inhandla lite färg...
fick färgat pattsy o gissa om det blev bra....dra på trissor så satans snyggt! får tyvärr inte lägga ut bild på det förrens på torsdag när hon överraskat sin familj så ni får hålla er tills dess...

många tankar i mitt huvud idag angående mitt arbetsliv...funderar starkt på o byta riktning...om det funkar vill säga då kanske jag blir lite lyckligare o slipper ta med mig jobbet hem...

känner att jag behöver lite ny kraft i mitt liv!!! hoppas jag får det nästa vecka...

puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

JA ÄLSKAR MITT NYA HÅR =)



Puss pms-socker ;)

Kommenterat - 2009-05-26 / 22:08:51  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: