äntligen helg

2009-05-15 / 22:59:52
Äntligen har jag jobbat färdigt för denna veckan!!
och imorgon har jag tagit ledigt....då blir det BAKKEN!!
och jag ska inte köra utan jag ska få dricka till det lite granna =) hehhe känns lite sådär...har inte druckit alkohol på länge så vi får väl se om jag klarar av det...va iaf på bolaget innan jag började jobbet...

annars har jag väldigt trevliga telefonsamtal med linda idag...även min lilla gubbe har vart så mysig idag...fast vi inte setts sen i tisdags typ...så imorgon får vi se om man får lite mys...tänkte iaf ha klänning på mig imorgon om vädret tillåter...annars vetti hundan vad man ska klä sig i....upp tidigt ska jag iaf...bett tommy att väcka mig vid 7.15 så jag hinner fixa håret o lägga lite make o äta frukost....kommer antagligen va död när han ska få upp mig =) heheh
tänkte faktiskt att jag snart skulle lägga mig...funderar på o äta nånting först men vet itne om jag orkar...
hade även tänkt o raka benen nu ikväll men jag är verkligen för trött för det så det får bli imorgon...

tycker synd om pattsy som har kört 50mil på hoj idag bara för att följa med imorgon...du e söt gumms!
O jag ska va så strävig mot dig imorgon när du kör o jag är berusad....för en gångs skull tvärtom ;)

nä nu blir det sängen....PUSS PUSS
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: