Trevlig dag =)

2009-03-09 / 22:15:51
Haft en väldans trevlig dag/kväll....
börjar med en trevlig dag på jobbet som går väldigt fort...o fick gjort färdigt semester planeringen =) ÄNTLIGEN!
sen åkte jag hem o tanka bilen hämta Jas på dagis o han var på super humör =) åkte hem o började tvätta...sen när tommy kom hem från jobbet tog han med sig Jason o åkte till ullared med billy o skulle köpa sladdar o skit...alltså ingen rolig ullared resa ;)
så jag tvättade lite till o sen bjöd patty(patricha) hem mig till sig på lite te o tjejsnack =) väldans trevligt...o gud vad jag längtar till våren/sommarn nu...som jag ska glida därbak på pattys hoj när hon kör räser! =) hehe min plan iaf =) vi får väl se om hon håller med ;)
o nu har jag hämtat upp all min tvätt o satt mig i soffan o bara njuter av vilken härlig dag jag har haft! o imorgon är jag ledig =) ska bli super skönt o jag har tänkt o städa =) hahhaa jaja vi får väl se om det blir av ;)

puss o hej från en glad tjej ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: