Söndagmorgon

2009-03-01 / 12:36:52
Igår va det fullrulle...från 9 på morgon tills jag kom hem vid 2 i natt...
Börjar med att mamma fyllde år igår lr egentligen inte hon fyller den 29/2 vilket inte finns i år. men som sagt vi va hos henne o firade lite...
fick  köpt en ny duschslang igår med så man kan duscha ordentligt hahaha
sen lämnade jag lilleman hos svärmor där han skulle sova =)
fick köra tommy o några av hans kamrater till nån fest, samtidigt hämta Zita...när vi äntligen kom hem o jag fick korka upp så va festen igång...jag kände verkligen för o festa till det....men jag hade en sån kväll där jag aldrig blev full...irriterande när man vill släppa gränsen o inte kan...som tur va så träffa jag pauli ute mycket trevligt...vi dansa lite sen gick vi o käka lite mat...pauli va fullare än mig =) hehehe
ska snart träffa honom igen...ska ut till vege idag o klippa lite fölk...men jag vet inte riktigt när jag får köra...men jag känner mig väldigt nykter men man vet ju fan aldrig...
nä får väl ta o äta lite frukost men känner mig inte så sugen på mat faktiskt...

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: