Hårt...

2009-03-15 / 21:43:21
Det blev en ganska hård kväll igår...blev fullare än vad som va planerat...men kul hade jag =)
sen en vinglig färd hem hahaha jag o tommy vingla ikapp på vägen hem men vi hade ett leende på munnen hela vägen hem =)

väcktes imorse vid halv 8!!! av att nån jämte mig va lite pilsk hahaha jag svara bara att jag va trött o hade huvudvärk =) vände mig om o somna om hahha elak jag e =)

sen vid 11 snåret ringde Pattsy o kände sig ensam o jag sa kom hit då...så vi spelade lite GH sen åkte vi till fästningen o skulle gå en promenad...vi gick till garaget o hälsa på där stod tommy o billy o byggde en baslåda...efter ett tag kom även andreas o daniel på sina sparkcyklar hahaha som vi skratta =)

efter det blev det pizza guuuuud va gott det va verkligen längesen jag åt pizza....sen lite till gh =) jag vann ju över pattsy så klart hahah *stolt som faen*
sen kom min lille plutt hem efter o ha sovit hos sin farmor....myste lite med honom =)
nu sover han så gott i sin nya (gamla) säng =)

mamma kom o lämnade min gamla växa säng som jag hade när jag va liten...så inatt sover jason i den o just nu väldigt skönt =) imorgon eller på tisdag så ska jag försöka hinna med o måla den...antingen svart eller vit...men det lutar väldigt mycket åt svart förtillfället =)

nä nu blir det läggdax...ska ju upp o jobba tidigt imorgon...

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: