semester

2009-06-01 / 23:05:42
Nu är det nära weeiii =)

idag på jobbet fick jag ta en ride upp till göteborg o hälsa på rickard o malín o hämta lite glass...så tack vare den resan gick min arbetsdag väldigt fort...och nu har jag SEMESTER!!! =D
när jag väl kom hem o hade hämtat en smutsig jason på dagis kom zita förbi o jag fick klippt till henne lite så hennes hår e fint innan das festivalo =)

efter det åkte jag ner en snabbis på stan o shoppa lite linnen på h&m alltid bra o ha =)
sen bar det av ut till dagsås för o hämta husvagnen =) jason tyckte det var spännande =)

och nu håller jag på o packar lite....jasons väska är nästan klar lr så mycket som går o packa utan det som han behöver ha imorgon bitti, och tommys kläder är packade bara min skit kvar...men mina kläder är inte tvättade än utan det ska jag upp kl 07.00 o göra =/ pust o stön det blir till o sova middag imorgon så man orkar =)

åhhh min kära pattsy ringde precis från tjeckien vilken smålännings/bred skånska hon hade lagt på sig hahaha men så roligt hon verkar ha...vi får verkligen ta en kopp te när du kommer hem på söndag....

känns verkligen skit kul o äntligen få komma iväg o ha lite kul...men nu mitt i packningen känns det som jag kommer glömma typ hälften...
nä nu måste jag verkligen fortsätta så jag kommer nånstans

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

poss poss

Kommenterat - 2009-06-01 / 23:36:24  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: carro

hej ! ha det så roligt på festivalen ! kram

Kommenterat - 2009-06-02 / 08:10:06  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: