somnade

2009-06-09 / 22:35:11

Igår hade jag verkligen tänkt o blogga o berätta om min dag...men när jason krånglade när det va läggdax så somnade jag o jag sov hela natten med kläderna på... =) något trött efter sweden hehehe

fick iaf hämtat två roliga paket på posten igår....en tröja/jacka som jag köpt på tradera för 51kr sjukt bra pris och ett par skor köpta på en sida i UK i färgen raspberry pink =)

annars bestod dagen igår av en massa tvättning...sjukt mycket blev det eftersom man mest använt stora tjocktröjor hela veckan...hälsade även på min mamma igår som bjöd på både mat o fika =)


Idag vaknade både jag o jason helt utvilade =) hehehe tog det lite lugnt o busade lite o hade kuddkrig =)

sen kom min mamma o pappa för o hämta jason, och då hade vi bestämt oss för o ta upp jasons traktor+ släp från förrådet för att han skulle "cykla" på den upp till mamma...i vanliga fall brukar det ta max 10 min o gå den vägen...för mamma pappa o jason tog det 35min hahahha som jag skratta just för min pappa har verkligen inte tålamod för sånt som tar lång tid hahaha

när dom gått så kom kenneth för jag lovat o klippa honom...sen åkte jag till mamma för o äta mat...sen åkte jag o mamma o jason till gekås för o shoppa lite...slutade med att jag gick ut därifrån o inte köpt nått till mig mer än sockar o ett par leggings...trist =/ köpte mest bra massa tråkiga "bra ha" grejjor...+ ett par arbetarbyxor till jason...=) som han ska ha i garaget med tommy när dom jobbar på jaggajbilen (impalan)


kom hem från det underbara stället o packade upp grejjor o då kom även pattsy hem o 5 min senare kom tommy härligt när hela familjen är samlad =) hehehe

vi bestämde oss för att inte laga mat för skatteåterbäringen hade ju kommit idag så tommy bjöd på pizza istället =)

sen åkte tommy för o spela korpen fotbollsmatch och jag o pattsy o lilleman skulle åkt o tittat men min gamla granne håkan ringde o behövde en klippning till sina barn så det va bara till o stanna hemma...

sagt o gjort 2 barn klippta o fina inför skolavslutning på fredag...


sen va det dax för Pattsy o läsa godnattsaga för jason...o det klarade hon galant jason somnade nästan med en gång...duktigt gumman =)

sen till vanlig ordning så tog vi oss en kopp te o tjöta lite skit...

o jag ska börja jobba imorgon känns alltid lite jobbigt när man vart ledig ett tag...men det ska väl gå precis som allting annat...


Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

naw, tillhör ja familjen??? =) vi kanske ska köpa oss ett hus å bli sambos allihop ;)

ja får ju Jas att somna snabbt juh hahaha



Tack för idag, Puss puss

Kommenterat - 2009-06-09 / 22:40:29  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Mange B

Hmmmmmmmmmm

Kommenterat - 2009-06-10 / 09:57:37  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: