myssöndag ;)

2009-06-28 / 22:40:42
helt färdig idag...värmen tar kål på mig ;) sov till 11 idag skönt va det...men jag hade nog behövt sova ett dygn känner jag...jag e fan så trött hela tiden...förstår inte varför?!
o imorgon börjar arbetsveckan igen =/ ingen vila här inte...jaja thats life!
har haft en mysig dag med min lilla familj vi har åkt lite jänk o vart o handlat o käkat pizza väldigt mysig söndag...
var även hos mamma o pappa o fika...tommy blev trött efter det o somnade på gräsmattan hehehe ;)

har lite besluts ångest idag med...jag har så många grejjer jag vill göra/ha men puh jag vet inte riktigt hur...känns som antingen är det pengar eller tid som stoppar mig....hade verkligen velat ha lite semester typ sådär 4veckor hade ju inte suttit fel....

hahaha idag har jag även städat...NAKEN hahaha men man blir ju så satans varm när man städar o speciellt när det e så satans varmt ute...hehehe jag gick o flabba lite för mig själv om hur det såg ut....hahaha

nä nu ska jag sluta fundera o krypa ner i sängen kanske....

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Jag funderad på om jag skulle erbjuda mig att hjälpa dig att städa, men ångrade mig sen! Nu ångrar jag mig igen ha ha ha ha! Det är det bästa med sommaren, man kan tassa omkring naken eller hur man vill och göra något kul!



Ha det



Mange B

Kommenterat - 2009-06-29 / 08:32:49  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: