Helgens bravader ;)

2009-07-12 / 23:18:28
helgen är slut o här kommer lite sammanfattning:

Lördag: fick lite sovmorgon...sen åkte jag o tommy, lilleman ner på stan hämtade även svärmor o charsten så vi gick lite på torget o sen gick vi o fika...väldigt mysigt =)
hem o lägga lilleman för lite "sova middag" då började jag fixa mitt hår inför kvällens stora partaj....sen kom tommy hem från garaget , åkte o lämnade lilleman hos svärmor där han skulle sova för natten...
jag gjorde mig helt färdig o tommy lika så sen bar det av....pattsy va snäll o va våran chaffis
va tvungen o först åka ner till jobbet för o fixa en grej...sen vidare på förfest o sen mot festen!
har nog aldrig sett så många stekare på ett o samma ställe...man kan ju säga att jag o tommy verkligen inte passade in där hahaha därav söp vi oss skitfulla...o när jag väl kom hem så körde jag lite "buss" innan jag gick o la mig....ska nog inte dricka på väldigt länge nu känner jag... =)

jag o pattsy på förfesten...

Jag o sebbe o big står o samtalar...här ser man hur fint mitt hår va före det braka lös ;)

Jag o sara lagom fulla nu ( jag är jätte påverkad)

Hahaha tommy lagom full han med...larry o nån mer hjälper honom upp ur busken Hahaha KUL KVÄLL =)


Söndag: sov så länge det gick...vaknade av att tommy va rastlös o tyckte att jag skulle gå upp...han lagde mat...hahaha typ potatisplättar o lite senare gjorde han även typ pommes =) hehehe jag började damsuga o röjja (bästa bakismedicinen) sen hade jag ju även tvätt tid så det va bara o hugga i, fick bäddat rent i alla sängar, kände mig riktigt duktig trots gårdagen...
när jason kom hem så åkte vi en sväng i impalan, ner till garaget o hälsa på billy o lyhme som mecka kofångare...
sen vidare hem till min mamma o pappa o åt en glass o tjöta lite strunt....
när vi kom hem så blev jag så sugen på o klippa jason...sagt o gjort nu har lillkillen ny frilla =) han e så söt han =)

annars så har dagen vart lite halv pissig...telefonen har ringt typ hela dagen ang. jobbet....man blir ju fan tokig ibland...slutade med att en kollega fick ringa en bärgare...känner verkligen för semester eller lite ledigt iaf...
skönt att man inte jobbar nästa helg iaf....
ser verkligen fram emot nästa helg...när hela staden e fylld med underbara bilar o människor =)

nu borde jag verkligen gå o lägga mig...har en jävligt jobbig dag framför mig imorgon...ska in till verkstaden som ska hjälpa mig o reparera 3!!!! bilar....fatta jag tror jag dör....
jajaja jag får återkomma imorgon o berätta om hur illa allt e hahaha lite pessimist är jag nog...=)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

hahahaha bilden på Tommy är ju alldeles underbar hahahaha =)

Kommenterat - 2009-07-13 / 12:46:27  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Mange B

Härligt!

Kommenterat - 2009-07-14 / 12:02:09  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: