nykär?!

2009-01-29 / 22:59:52
ett ord jag älskar att uppleva...men varför gör man det bara en gång i en relation..? visst man kan få lite goa känslor o så imellan åt...men just det här nykära fy fan vad jag saknar det...man e inte hungrig för man lever på kärlek, man får inte nog av varann o beter sig helt knäppt.....*drömmer mig bort*
jag tycker det är piss att man bara e nykär en gång....varför kan man inte vara det föralltid? hade vart så jävla mycket enklare då...gud va lätt allt hade vart...jajaja finns väl inget vettigt svar på mina funderingar hehehe

jobbat sista dagen denna veckan....så nu är jag ledig en hel vecka *supersmile* kliver på helvetesveckan igen på torsdag nästa vecka...men det känns skönt att få va hemma med lilleman o leka hehehe

så imorgon hade jag tänkt o ge mig av till gekås *favorit stället* det va faktiskt toklängesen jag va där, försöker va där minst 1 gång i månaden men det har vart dåligt med gekås det sista...så jag hoppas jag hitta mkt bra saker som jag behöver hmmm

nä nu ska jag hoppa in i duschen först ta en cigg o sen ner i sängen o kolla lite tv innan jag somnar...
puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: