trött...

2009-02-23 / 20:09:48

Jag är helt färdig...jason lika så...jag e ganska trött nu på o köra den tråkiga vägen till östra...men äntligen har dom tagit bort jasons kateter o han e glad igen o kan röra sig. men jag kan säga att jag har aldrig i mitt liv sett en sån blåslagen lite snopp...den ser helt misshandlad ut...men det är helt normalt att den ska se ut så efter en sån operation.

just nu sitter jag o jason i soffan o kollar på design simon & tomas.

vart ute på en promenad idag när vi kom hem från gbg var på stan o gjorde några ärenden...va på banken o kolla om vi har råd med hus...vilket vi hade =) men vi kanske ska vänta ändå....
sen va jag o hämta min nya rosa mobil =) *överlycklig* nu måste den ju bara laddas x antal timmar..men den är så fin så fin =)

tommy jobbar över idag...=( trist för jag e tok trött o hade gärna haft lite avlösning men sötisen...men han kommer nog snart hem eller om en halvtimme iaf...

imorgon har jag ju tänkt att inte göra nånting...vila upp mig lite o ta igen en massa sömn som jag har gått miste om hela helgen...


puss o hej

Kommentarer!
Postat av: Anonym

du är utmanad, kolla min blogg

Kommenterat - 2009-02-24 / 16:22:53
Postat av: weronika

fasen vad de krånglar idag är jag som har utmanat dej iaf..

Kommenterat - 2009-02-24 / 16:23:31  | URL - http://weronikaz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: