kvällen

2009-02-10 / 21:09:09
kom o susie har inte gjort nått vettigt alls idag...haft dov huvudvärk hela dagen...beror väl på att jag tog ut mig själv så hårt igår....jag o jason har iaf vart hos min pappa o fikat...o nu ikväll va vi iväg o storhandla med mamma min =)
tommy är iväg o spelar nån slags träningsmatch så jag har princip vart själv hela dagen idag...hmm lite ensamt faktiskt...tur att man har jason =)

var precis ute o rökte o hörde nån som spelade sommarmusik o gud vad jag längtar till o åka jenk o lyssna på bra musik....imorgon ska jag jobba känns kul det va ju några dagar sen sist jag jobba hehe ska ju bara jobba onsdag o torsdag denna veckan så det är ju lugnt o roliga rundor oxå =)

funderar lite idag på varför ingen har samma mål i livet som jag...hmm ska försöka o inte fundera så mycket på det blir mest ledsen då...hoppas han ändrar sig....=/

nä nu ska jag göra nått vettigt typ mysa i soffan o kolla på tv :D
puss o hej

ps.weronika det är en drömhäxa ;) har ingen lampa i sovrummet än så jag hängde den där så länge det sägs att man ska drömma bra drömmar hihi
Kommentarer!
Postat av: weronika

tack då vet jag =)nyfiken i en strut..!

Kommenterat - 2009-02-10 / 23:21:44  | URL - http://weronikaz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: