jobbig dag...

2009-02-02 / 21:25:15
Haft en psykiskt jobb dag idag....
tommy kom hem från jobbet idag o va "dödsjuk" han har legat i sängen sen kl 13....
tvättat lite nu på kvällen har fortfarande tvätt kvar i tvättstugan ska snart ner o hämta upp det sista tänkte jag....
fått äta mat själv ikväll med känns ju inte så upp piggande precis....
idag känner jag att jag behöver mycket kärlek o kramar, närhet med andra ord...hatar att må såhär deppigt...
förhoppningsvis är morgondagen mycket bättre....vet i sjutton vad jag ska göra då....tommy är ju hemma från jobbet men jag har svårt o tro att han kommer göra så mycket mer än att bara ligga i sängen o tycka synd om sig själv han med ;) tur att jag har väldens mysigaste son som ger mig så mycket kärlek!

over and out
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: