hmm

2009-02-12 / 23:22:08
Den stora romantiska dagen närmar sig 14 feb...jobbig dag för man har så stora förväntningar men ingenting händer...älskar romantik men den finns sällan där ;)
jaja jag förväntar mig inget i år så blir jag inte besviken det är det bästa det =)
sen e jag ju alltid välkommen ner till lisa sa hon om jag får tråkigt ;)
imorgon ska jag ta mig till bolaget o köpa mig en box det är vad jag är sugen på i helgen...=) Mmmm

nä nu ska jag sova lite o länge...ingen plutt som väcker mig i ottan imorgon...skönt för en gångs skull även om jag saknar honom...

puss o hej
Kommentarer!
Postat av: Joakim Ludvigsson

Sluta vara så skeptisk Susie!! Tommy kanske överaskar dig ? =)

Kommenterat - 2009-02-13 / 22:47:50  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: