Tisdag - bak

2009-12-01 / 22:30:51

Började dagen lite mysigt idag, efter barnprogramen va det dax o öppna chokladkalendern för jason, vilket han tyckte va kul tills han ätit upp den. utan att jag tänkte på det gick jag till köket o grejja o kalendern låg kvar på soffbordet,sen blir det tyst o jag kollar till honom, då har han öppnat ytterligare några luckor...hehehe hur förklarar man på ett bra sätt så dom små liven förstår att man bara får öppna en om dagen?!

sen satte vi oss o spela lite gitarr, jag i soffan o jason tog sin o gick till sitt rum o skulle spela där ;)
o han skulle givetvis ha mitt plektrum med sig (det sista jag hade kvar) o han slarvar bort det o jag kan inte hitta det...=( nu är både plektrum o stämapparaten borta...kanske dax o sluta spela då?!


Ner o storhandla på hajen, sen satte vi igång o började göra pepparkakshus, gick ganska bra...vi hjälptes åt o det blev ganska fint (det får duga ;) ) o vi satte det i jasons rum för han tyckte det va så mysigt...
sen gick vi över till o baka pepparkakor, väldans roligt, det blev granar,grisar,båtar,fiskar o hjärtan...då o då gick jason iväg för o kolla till "huset" sista gången kom han inte tillbaka så efter ett tag fick jag gå o kolla vad han gjorde...DÅ hade han börjat plundra det stackars huset...ätit upp nästan alla karameller på taket + kristyr hehehe
så jag fick sätta igång o reparera, och byta plats på huset...kan itne ha det stående på hans rum,för riskabelt ;)


sen kom lollo på besök, o sen laga lite mat, tommy kom hem i 10 min sen stack han igen (träning idag)
sen gick jag o jason o mötte min mamma när hon kom från jobbet, kallt o promenera i detta väder,tur att både jag o jason hade termobrallor, två stoppade sälar ;)

Imorgon kliver jag på min arbetsvecka, ser inte fram emot det, funderar starkt på att snart säga upp mig?! börjar vantrivas ordentligt nu...=*(

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Emily

Se så fint det blev! :)

Kommenterat - 2009-12-03 / 20:36:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: