Måndag - shopping

2009-08-31 / 22:28:17

Idag har jag vart ledig o som vanligt full rulle...
lämnar jason på dagis o åker ut till veddige för o rida lite med lollo...väldigt trevlig o läskig skogsväg men det va mysigt...=)
sen hem o fräscha till sig för o hämta jason på dagis o sen dra vidare till tandläkaren för o kolla på jas tänder efter en olycka på dagis...tandläkaren hittar dock inget fel (skönt) så jag hoppas att allt är ok även i framtiden...
sen tog jag o jason o min mamma en fika på stan o passade även på o kolla lite i affärerna,det va sjukt längesen jag gick på stan o glodde...
så jag fick inhandlat en par nya leggingsbyxor (svarta denna gången) av samma sort som jag älskat från första början men inte fått tag på sen i våras...o köpte även en ny rosa/grå bh med tillhörande trosa....så nu blir jag fin fin hehehe

sen hem o strax därefter kom tommy o sen kom rikard, lovat o klippa honom, sagt o gjort!
sen va det dax o börja laga mat...tommy o jason åt fjärsingfilé med potatis mos o jag år bara potatismos hehe ;)
pratade med anna samtidigt som jag stekte fisken, hon hade hämtat ut våra hardcore superstar biljetter =) ser verkligen fram emot detta, kommer nog bli skitsköj!

sen la jag jason o han somnade utan problem...härligt!! å nu har jag min egentid...är ledig imorgon med =) så då ska jag mysa lite med min lille älskling...har inte riktigt kommit på vad vi ska göra än bara...

Puss o Hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: