torsdag

2009-04-09 / 22:56:20
jävla skit...dålig jävla dag....blir så satans depp när det hela tiden blir så här...allt funkar bra o sen PANG! "nä du ska inte ha det bra tänker den större makten" och förstör alla mina planer...är så trött på det så jag orkar inte ens förklara.....

tur att jag gjorde en jävligt bra siffra idag iaf...något bra jag klarar av hehe

Ikväll var min karl för trött igen...suck....jag ger fan snart upp...har tappat räkningen sen sist...känns som ett halvår sen...fattar inte att det ska vara så svårt o få till det...SUCK!
är väl snart nunna på helttid hahhaha =P

sitter just nu o kollar på ett program som handlar om bröstförstorningar...det får mig o tänka tillbaka till då jag förminskade mina bröst...gud va fina dom blev efteråt...men sen blev man gravid o vips så va dom ugly igen...

nä nu ska jag nog hoppa ner i sängen...

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: