Måndag

2009-04-06 / 22:13:32
Äntligen en normal jävla arbetsdag...detta har jag längtat efter mmmm va härligt...började 9.00 o hann med allt jag skulle göra idag + lite extra vilket känns skönt o äntligen va back on track =) kunde till och med sluta 10 min innan jag slutade mmmm va härligt =)

åkte o hämta lilleman på dagis...sen hem o laga lite mat..första gången på 1½ vecka kändes lite skummt...men gott va det o äntligen få riktig mat...sen åkte jag o pattsy o tvätta hennes bil...riktigt ordentligt..heheh kul jag va knappt blöt hahaha bra ös i högtryckstvätten hihihi =)

sen hem o dricka lite te ihop o tjöta skit...har faktiskt haft en riktigt bra dag...synd att inte alla har haft det idag..=/ men på fredag smäller det =) tjohoo hoppas det är fint väder bara...=)

imorgon blir det tvätt o städning...behövs ju nu när man jobbat varje dag i 1½vecka eftersom det är ingen som gör det när jag e borta hmmm (pik till tommy ;) )  sen kanske lite gungning för att roa lilleman jag får väl se va det blir för väder =)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: