Torsdag

2011-05-26 / 21:51:51
Hinner inte blogga så flitigt nuförtiden, men det får ni stå ut med...

Vi har nästan kommit i ordning med allt i vårat nya hem, och jag trivs här (konstigt nog) ;)
Det saknas just nu bara saker på väggarna... och jag vet inte hur det ska va än, så det kommer förbli tomt tills jag vet hahaha

Idag har jag gjort nått helt otroligt...hihi...jag har gått till frisören (hör o häpna) fick ett ryck o gick in o klippte mig, dessutom blev jag nöjd ?! Har aldrig hänt ;) har inte vart hos frisören på 4år så det kändes väldigt konstigt/jobbigt o inte ha kontrollen över vad som händer med mitt hår...men det blev kanon =)

Sen lunchade jag lite med Linda för att sen få nästa ryck, bli blond igen...jag trivs verkligen i det o jag vet att tommy verkligen älskar det (kanske för att jag var blond när vi träffades) så ikväll blev det 2 blekningar men jag kan inte köra en tredje försen imorgon... jag är ju super allergisk mot att det ser "gult" ut...men imorgon är det nog ok hoppas jag....




Nu blir det snart sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: