Måndag

2011-08-29 / 21:30:49
Idag har jag unnat mig själv lite "tjej"ompyssling... och det var helt underbart ;)

åkte till Calong N för o fixa mitt hår inför den viktiga dagen imorgon... Marina var så söt o klämde in mig mellan en massa kunder idag ;)
så vi blekte ner håret o la svart i luggen, satt så i en timme, sen tonade vi håret så det inte skulle vara gult....för att sen klippa det...blev kanon =) jätte nöjd, tror jag har hittat en frisör som förstår mig o vet hur jag vill ha det =)
så när jag i fortsättningen känner att jag inte kan fixa det själv kommer jag gå dit =)

Ikväll är jag o tommy barnfria...o för en gång skull sitter vi i samma rum o tittar på samma tv program =)
men snart blir det till o krypa ner i sängen...

Imorgon ska jag på arbetsintervju o jag hoppas jag får det...för om inte annars ska jag gå på nått påhitt som heter jobbgaranti för ungdomar....hmmpffrp jag ser mig inte som en ungdom i arbetsbranchen men tydligen är jag det fram tills jag fyller 25 (i januari) något bitter över detta...SÅ Jag måste verkligen få jobbet imorgon....

Puss Puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Hoppas det gick bra på intervjun idag! Va är det för jobb du sökt? Kram

Kommenterat - 2011-08-30 / 15:16:02  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas att du fick jobbet

Kommenterat - 2011-08-31 / 18:16:30  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: