Lördag

2011-08-06 / 23:24:01
Varit på kräftskiva ikväll hemma hos svärmor, men andra grannar o bekanta, väldigt trevligt =)
dock grillade jag hamburgare men vad gör väl det... ;)

känner mig jävligt ur balans... börjar få ont i halsen med... urk... jag behöver nått positivt nu...
känner mig bara allmänt jävla gnällig... aka bitterfitta...

imorgon har min älskade vän lollo hittat på nått djävulstyg...hon hämtar mig imorgon o jag ska va klädd på ett sätt o har ingen aning om vart vi ska... och jag som är kontrollfreak får ju panik...vilket hon vet medans hon skrattar ;P
spännande o se hur detta slutar... ;)
bör ju tillägga att hon är frilufsmänniska så har jag otur ska vi väl ut o plocka svamp eller nått hahahha

sen efter det ska jag o grannen på bilbingo o försöka vinna lite cash...man kan ju hoppas på det iaf ;)

ska dricka upp min kopp te innan jag kryper ner i sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: