Måndag

2011-08-09 / 00:16:58
känner att jag har tagit avstånd från vissa saker...
saker som ligger för nära sånt jag har förlorat i det förflutna...
så är jag för nära blir jag bara ledsen o besviken för det hade kunnat vara jag...
Jag är glad för andras skull, men det kunde varit jag...
förlåt mig...



Snart dax o börja packa för att åka... dagarna flyger iväg nu... o vad ska man packa då när vädret är så ostabilt, både vinter o sommarkläder?

på tal om kläder... dax o inskaffa hela höst/vinter garderoben till Jason...kikade runt på overaller innan... vad fan ska man välja? har haft p.op nu flera år i rad...dyra men bra... vet inte vad jag ska välja... jaja än är det inte overall väder...

Blev glad idag när min kära "plast"svärfar hade fixat en henry lloyd jacka till mig, passar perfekt nu när vi ska till dk o gå o kolla på en massa båtar när vinden är svinkall... =)
dom är ju så snygga o bra =)

annars har dagen varit väldans seg... kännt mig trött hela dagen... men lite ute lek har vi haft idag jag o Jason, o lite soffhäng... sen jobbade inte tommy över idag o det var mysigt o äta kvällsmat ihop hela familjen!

Imorgon kanske gekås? kanske inte? beror på vad jag o Jason känner för ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: