Söndag

2011-05-16 / 00:06:14
Heej, kommer ni ihåg mig?
kvinnan som ständigt är förföljd av tragedi?!

förlorade ju jobbet förra vecka...sög verkligen *piiiiiiiiiiiiiiiip* pung...
o när man då tagit sig igenom o ska börja bearbeta detta så händer det ofattbara...
Våran älskade bil (familjemedlem) går upp i rök....
så jävla hemskt att jag knappt orkat sörja, gjort allt för att hålla Tommy och alla andra som förlorade ägodelar i denna hemska brand, över ytan... Jag vet att den bilen betydde så jävla mycket för tommy och även för mig...



Men nu är den i bilhimmeln och har det säkert helt underbart!!

Samma dag som branden(måndags) så skulle våran älskade Nala (katten) avlivas....så ytterligare en familjemedlem som steg upp mot molnen....
Så det har varit en jävligt tung vecka.... 



I fredags gick flyttlasset, gick snabbt o bra...trotts jag vet att jag är en jävla kontrollfreak (typ diktator/hitler) så var alla som hjälpte till (Billy,Rick,Janne, Pappa o Tommy) Väldigt duktiga o pressade inte mig mer när dom såg att jag var upp över öronen stressad över hela jävla sitvationen....det vill säga, TOTAL KAOS!!!

Men idag äntligen släppte det mesta....städningen av brunnsan blev klar, och jag kunde släppa det o bara koncentrera mig på vårat nya ställe...
Här e mycket kvar, fast sakta men säkert går det framåt...
köpt tvättmaskin och diskmaskin idag o livet börjar sakta kännas lite ljusare...
Samtidigt som Tommy hittat en "ny" bil borta i amerika, vilket gör mig glad för att han blir glad...

Glömt säga med att jag gaddade mig i veckan med...mycket rosa med det är ju JAG =)



Nu ska jag krypa ner i min nya alldeles dyra ljuvliga prinsess säng

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Ingalill

Dyra prinsesssängar e dom bästa!!

Hoppas du får ett jobb snart, du kan ju alltid sno tillbaka glassbilsjobbet....han som har det e inte lika bra!!! <3

Hoppas den nya familjemedlemmen kommer hem snart och att den blir till belåtenhet.

Du vet...har man nått botten så finns det ju bara en väg tillbaka, UPP!

Kommenterat - 2011-05-17 / 10:01:56  | URL - http://skallinge.blogspot.com
Postat av: lovisa

Hej har du en bra start på denna tisdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Kommenterat - 2011-05-17 / 10:12:30  | URL - http://lavitadilovisa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: