Fredag

2011-05-06 / 22:20:15
Tillbaka på ruta 1...
Igår tog mitt liv en konstig vändning...som en blixt från klarblå himmel blev jag av med jobbet strax innan vi skulle sluta för dagen...
Mina kollegor stod som frågetecken o alla var lika chockade...visst att vi har haft lågsäsong men vi trodde inte att nån skulle behöva gå...
ingen förvarning ingenting....o eftersom jag var sist in blev jag först ut...
Känns jävligt tungt, och jag behöver verkligen inte detta nu...känns verkligen som om "han där uppe" aldrig vill att jag ska få ha det bra och vara lycklig...
Men jag får tänka positivt, blir en lång semester och jag hoppas att jag har hittat ett jobb till hösten...
men stängs en dörr öpnnas en annan är det inte så man säger?!

Hoppas innerligt att det stämmer...

Så idag har jag o Jason varit hemma, mysigt o tatt det lugnt...vart hemma hos svärmor och hon & Jas har bakat osv,medans jag gjorde lite ärenden....sen på kvällen har vi grillat o ätit oss proppmätta...

Nu ska jag strax krypa ner i sängen...har han huvudvärk hela kvällen igår o typ hela dagen idag...många tårar leder till huvudvärk. Iallafall för mig...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Carro

Men du har väl uppsägningstid att jobba iaf ?

Hoppas att du hittar ett nytt jobb snart iaf !

Kram

Kommenterat - 2011-05-07 / 14:07:56  | URL - http://Carroiskogen.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: