Måndag

2011-03-28 / 18:15:41
Jaha så har man fått en söt liten Award av Ingalill

Awarden går ut på att jag skall skriva 8 saker om mig och sen skicka vidare till 8 andra bloggare. Så här kommer då 8 saker om mig.

  • Jag träffade min pojkvän 2005, efter ett roligt uppraggande av en stupfull Tommy som stötte på en NYKTER Susie. Efter 2 månader så flyttade vi in i våran första gemensamma lägenhet.
    • 2007 kom Våran älskade son Jason, född 6 veckor för tidigt. Han är min ögonsten och roligt nog skiljer det 20år,20 dagar på oss.
    • Min bästa vän som jag saknar och tänker på varje dag, gick bort i en hemsk bilolycka 17jan -06. Han var mitt allt och jag saknar honom innerligt, hemskt när unga människor som är underbara plötsligt försvinner.
    • Min största dröm har alltid varit att bli Rockstjärna, älskar att sjunga, men för mycket motgång har fått mig att inse att det kommer nog aldrig att hända...men drömma kan man ju göra ;)
    • Har en förkärlek till att äta väldigt onyttigt, men flötigt är gott. vad vore livet om man inte fick unna sig lite ;) det är man ju värd!
    • Jag är verkligen ingen morgonmännsika, utan ÄLSKAR verkligen att ligga o sova och dra mig länge i sängen.
    • Jag jobbar som Innesäljare/Ordermottagare på Hisab/Joker Company AB. Har jobbat där i lite mer än ett år och jag stormtrivs.Har världens bästa kollegor!
    • Är en människa som har väldigt svårt för att inte visa känslor, jag älskar,hatar, gråter,skrattar mycket!

    Nu är det min tur att skicka vidare detta till 8 andra vänner, jag väljer nog:
    Nina, Anna, Pattsy, Martina, Carro, Emily, Lotta och Natalie

    Lycka till!

    Puss puss
    Kommentarer!
    Postat av: Ingalill

    =)

    Kommenterat - 2011-03-28 / 19:56:23  | URL - http://skallinge.blogspot.com
    Postat av: anna

    Jag tar emot inbjudan och kommer skriva 8 saker om mig själv så fort jag har kommit på dom

    Kommenterat - 2011-03-29 / 19:45:57  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: