Torsdag

2011-03-24 / 21:19:40
Idag fick jag äntligen tummen ur o åkte till törnbloms (musikaffär) fick köpt en barréklämma eller capo eller ja kalla det vad du vill...inhandlat plektrum och en liten söt tamburin till Jason, som jag lovat honom sen innan =)

Han blev superglad o ville att jag skulle spela gitarr o han på sin nya tamburin.
tyvärr blev det inte så utan vi får göra det imorgon istället...
Han har spenderat em/kvällen hos mormor o morfar, han trivs verkligen där o det gör mig glad =)

Jag trivs också där...känner mig trygg med mina föräldrar och jag e glad att jag har dom som alltid ställer upp och finns där för mig ALLTID!
för hur hade man mått utan sina föräldrars kärlek?!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Yvonne Sthlm :)

Va gulligt du skriver Susie :)

önskar jag bodde närmare Emily och Jacob Melvin och Joackim så jag med fick ställa upp...må gott

Kommenterat - 2011-03-28 / 17:26:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: