Onsdag

2011-03-09 / 10:41:51

Nu har jag kommit in i en period när jag bara e så himla trött, har lagt mig tidigar än vad jag brukar hela veckan, ändå är jag helt död...
Men som sagt har ju JÄVLIGT mycket att stå i... o vissa stunder undrar jag vilket ben jag ska stå på, vad fan man ska börja nånstans osv... hoppas kaoset snart är över...

är väldigt dålig på o blogga nu, men jag måste prioritera lite annat o när jag väl sätter mig ner går ögonen i kors...hoppas ni har överseende med detta ;)

kan säga att jag längtar jävligt mycket till värme o sol nu, semester o lata dagar... snart kommer det väl... hoppas jag...

Shoppade upp mina sista slantar igår på gekås...köpte inte så mycket som var "onödigt" utan höll mig till det jag skulle ha...fyllde upp mina lager o så... vi hade en trevlig stund blandat av skratt,frustration o lite gnäll (precis som det skall vara) det var Jag,Linda o Jason.

Sen när jag ska köra hem linda har jag en bil som "slickar" mig i röven. Givetvis säger jag detta högt rakt ut i luften som man brukar göra när man kör bil o blir irriterad, Jason svarar mig " jag slickar inte dig i röven iaf" vi knäckte oss totalt... Man har ju aldrig tråkigt när man är med Jason, den saken är säker =)

Nu blir det lite jobb...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: