Fredag

2011-03-25 / 19:46:41
Varit en ganska bra dag idag...

Gick en sväng på stan med Virre, fick bokat en tatto-tid ,äntligen kanske min arm blir färdig ;)
Fick även köpt ett nytt döskallelinne =)
hittade även ett par byxor men med kycklingben så sitter inget som det ska!!
men jag ska ta mig en funderare ;)

Sen åkte vi hem o fikade och klippte lite i håret på virre, detta va en dag som jag verkligen behövde!

När Jason o Tommy kom hem hade dom med sig en stor bukett med långa röda rosor, jason hade valt ;)
Blev lite tacos, samtidigt som jag tvättade o sen åkte jason med tommy ner till jobbet för o åka hjullastare, hämtade honom så tommy kunde fortsätta jobba...åkte in till elgiganten o hälsade på linda!

Nu ligger jason i sängen o tittar på en ny film, o jag sitter o väntar på att tvätten ska torka så jag kan hämta den...
blir nog sängen så fort det e klart...ganska slutkörd efter denna dagen!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: