Torsdag

2011-06-02 / 23:23:17
Röd dag, man är ledig...eller ja jag e ju ledig nu typ jämt men tommy var hemma o det är ju skönt =)

Jason o Tommy har vart iväg på lite äventyr idag...bland annat tvättat husvagnen o sånt...även spelat fotboll o haft trevligt antar jag.

Själv har jag klippt o färgat Cilla idag, sen kom även thomas så då blev det lite kaffe...
det blev lunch sent idag så hela dagen blev lite halv skev, men på eftermiddagen kom Zita på besök, vi drack te tjötade o hade det trevligt =)

Klippte gräset, rensade bort ogräs mellan stenplattorna, dammsög lägenheten, gjorde rent på toa och badade Jason, det var min kväll...var rätt trött efter det.
Så när Tommy kom hem efter torsdagsträffen var det hans tur o fixa ihop jason för läggning tyckte jag, och han sa inte emot för han tyckte nog jag varit duktig =)

Varit en härlig intensiv dag, så imorgon blir det nog en lite lugnare dag tror jag ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: