Måndag

2011-07-12 / 00:26:05
Sjuk as hell....
näsan rinner, halsen svullen som fan och feber på detta...fan vad härligt livet är... :P
jason är bara lite snorig, så det är inte lätt o aktivera när man e död...

Men idag gjorde vi lite ärenden på stan, var på banken, apoteket och leksaksaffären...allt gick toppen o jason skötte sig exemplariskt...då blir livet lite roligare...
Sen åkte vi o storhandla på hajen innan vi åkte hem...gött o ha det gjort när man mår som en potta skit...

Vilade och låg i sängen o glodde film fram till halv 6 då det var dax o käka lite...
sen mådde jag lite bättre så vi åkte hem till mor o far...
åt lite med dom o hade det trevligt...

nu sover pojkarna...tommy jobbade över idag igen...han var väl hemma vid halv 10 tiden eller nått... men imorgon blir det ingen övertid trodde han... så han föreslog att vi skulle åka till ullared!! Min haka slog i golvet...
Men så kom ju själva baktanken fram...jag o jason ska gå inne på gekås och han ska kolla stereo till nya impalan...aha tänkte jag o log åt hans listiga plan ;) men men  ;)

i vanliga fall är denna helgen som kommer nu nästan den bästa på hela året...men i år är jag inte ett dugg sugen...för min del kvittar det...inte alls likt mig men så ligger det till...
hoppas det vänder....

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: