Torsdag

2011-01-20 / 21:24:29
Lustigt att folk tror jag stänger in mig hemma o ligger i sängen o tycker synd om mig själv...?!
men det ända jag inte vill höra är SKITSNACK! ända sättet att undvika detta är att bara prata med mina "riktiga" vänner,  därav kanske jag låser in mig, men jag e såpass erfaren att jag vet vad jag gör utan att skada mig själv!
och just idag är jag stark...

Dock har jag ont, men den dumma tanden är nu borta...skönt o ha det gjort, mindre skönt att betala för det...

Tydligen är jag eftertraktad hehe gör mig lite glad o få uppvaktning...men det som en gång är över, är över....
men kul o få lite uppskattning o självförtroende...
jag som nu har insett att jag alltid kommer vara o förbli "Nobodys Wife"

Fredag imorgon, och jag har lite grejjer att fixa...hoppas det mesta flyter på... äntligen helg =)

Puss Puss
Kommentarer!
Postat av: lotta

jag håller tummarna för att allt flyter på!!

Kommenterat - 2011-01-21 / 13:43:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: