Tisdag

2011-01-11 / 20:48:42
Idag har jag påbörjat ett nytt projekt: SOVRUM
har tänkt att tapetsera om där o göra det fint, lättare sagt en gjort...puhha...jag skojjar nog inte om det sitter 50lager tapet, verkar som att folk inte fattar att man inte skall tapetsera på hela tiden utan att ta bort lite av det gamla...
så mitt "lilla" projekt kommer nog ta sin lilla tid...har inte ens kommit halv vägs...men men det va jävligt skönt att bara få riva idag o slippa känna!
även jason tyckte det var jätte roligt o riva ner en massa tapet, han var så duktig!

och ikväll tvättar jag och jag är verkligen svin trött, har inte sovit nått vidare bra dom 2 sista nätterna...och jag vill bara gå o lägga mig MEN jag får försöka hålla mig vaken ett tag till, sen blir det sängen...

här kommer några funderingar på tapet:



denna på två väggar för att få rummet att se lite "längre" och större ut med nån neutral vit/grå på resten av väggarna.

ELLER



denna som fondvägg + neutrala väggar...

Vad tycker ni?

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

börjar med att be om ursäkt att jag inte hört av mig. har inte hunnit. tror nog på den översta tror man tröttnar lätt på den andra men den e fräck:) pöss

Kommenterat - 2011-01-11 / 21:41:19  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: lotta

Den randiga tycker jag! Kram

Kommenterat - 2011-01-12 / 12:59:20  | URL - http://lottajohansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: