Söndag

2011-01-16 / 21:09:16
Idag har jag träffat min älskade Zita!!! saknat henne så länge, vi förstår o pratar med varandra utan ord.... det är så härligt...dock blev det inte en super lång stund men 2h + transport är helt ok, dricka te o sitta o röka i fönstret, helt plötsligt känner man sig som 16 igen ;)

idag är några beslut tagna, nu väntar bara allt det andra jobbiga...
och mitt hjärta gör verkligen ont, på RIKTIGT!! längesen jag kände denna smärta i min bröst...har hållt på nu i 2 veckor o det verkar inte ge med sig än...mitt hjärta blöder och frågan är om det någonsin kommer sluta?
hoppet för mig är förstört för en väldigt lång tid framöver...

Snart sängen så man orkar jobba imorgon...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: