Lördag

2011-01-01 / 20:44:31
Nytt år, härligt!

gårdagen blev inte som planerad...mådde inget vidare,sov hela dagen typ o när det var dax o åka ut till David & Frida så mådde jag verkligen inte bra.
Så jag släppte bara av mina pojkar, och åkte hem igen och vilade...

Och medans Tommy,Jason, Anna & Billy,Alize, Frida & David och Wilma åt gott och hade trevligt....låg jag i soffan o tyckte synd om mig själv...men framåt 22 tiden började jag piggna till och tog en dusch.
åkte ut till trönninge vid 23tiden och kunde fira in det nya året med min familj och vänner!!
Så slutet på detta året blev bra till slut iaf... skönt o slippa sitta själv på 12-slaget!


Idag o har varit slappis dag, käkat pizza med Lars o Rebecca o sen kollade grabbarna fotboll och jag o beccis kollade på toy story med jason. och försökte vila i sängen men blev väckta av jason hela tiden ;)

Så en slappis dag, men helt ok...är ganska nöjd med början på året =)
+ att jag börjar må bättre nu, och imorgon hoppas jag att jag är helt kry så man kan jobba på måndag!!

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: