Lördag

2011-01-16 / 00:50:21
Inte blir jag ett dugg klokare...jag vet inte vad jag vill med nånting...ena stunden känns allt bra och "som vanligt" medans jag i nästa stund bryter ihop totalt...
och alla som säger sitt om saken gör det hela inte lättare heller...jag har bestämt mig för att inte lyssna på andra utan bara på mig själv, men det är inte lätt att ignorera folks tyck o tänk som sägs till mig.

träffade gamla vänner nu ikväll, när jag skulle köra dom ner till stan...vi pratade gamla minnen o skrattade o fan vad man längtar tillbaka till den tiden ibland...allt var så himla problemfritt och livet lekte!

jaaa jag känner mig bara korkad för tillfället...vilken röst i mitt huvud skall jag lita på? hjärtat eller hjärnan...
suck suck...

förövrigt har jag mått riktigt kass idag...trött, ont i huvudet, febrig o illamående...men kroppen tar väl ut sin rätt nu antar jag...men jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, när halva styrkan på jobbet åker på mässa.

och imorgon skall jag äntligen träffa Zita!! =) saknat henne som fan...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: