Fredag

2011-01-07 / 22:11:41
Idag är min födelsedag, hela 24år är jag nu...
Tyvärr sen en tid tillbaka hatar jag att fylla år, känner mig alltid ensam o övergiven...
Sen min älskade vän Erik gick bort har mina födelsedagar aldrig mer varit sig lika...
Han var alltid den förste att gratta mig,prick kl 24.00 ringde han o gratulerade...nu finns han i himlen =(
Så nu för tiden känner jag verkligen inte för o fira heller...


Och idag har jag verkligen kännt mig ensam...jag har ju haft Jason vid min sida idag, men han kan ju inte riktigt uppvakta mig utan mer tvärom...
Varit hos Lotta idag o fixat mina naglar som gick åt fanders igår...
Sen käkade jag o Jason Tacos o hade lite mys i soffan ca 20 min innan han hade somnat så sött i fosterställning...

Så ensam har jag varit idag, inte ett paket jag har öppnat inte en fika jag har gjort ingen tårta ingenting....hatar att fylla år!!! Tommy har jobbat sen 7 i morse o lär inte komma hem försen 24....men vad spelar det för roll?!
Är väl kanske mitt eget fel att jag inte haft nått besök, men jag har ju inte bjudit nån heller så ja...det är ju mitt egna fel....
Men igår hade jag kalas för släkten, dock inga paket bara kuvert men dom är inte fy skam dom heller ;)

Känner mig bara jävlig övergiven o ensam o jävligt gnällig...men det får ni ta ;) behöver få ur mig detta för att må lite bättre ;)
Som tur är har man ju iallafall fått många grattis på fejjan idag och det värmer ju =)

Tur att det är ett helt år kvar tills nästa födelsedag som skall genomlidas...suck o stön

Puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: