Söndag

2011-02-20 / 18:47:57
Helt slut i huvudet...
kom inte ihåg när jag fick sova en hel natt sist...
Jason väcker mig varje natt med nått som skall göras...
inatt var det 01.55 som det var dax för honom att dricka. Han brukar inte vilja ha nått o dricka på nätterna men det kändes som han hade feber så, jag följde snällt med honom till köket...
Allt detta resulterar till en trött o smågrinig susie. Så idag har jag inte varit rolig...
huvudvärk hela dagen o allmänt jävla off!

Funkar inte detta inatt med att jag slipper bli väckt så kommer jag få sova nån annanstans, för jag orkar fan inte med dagarna när jag inte får en helnatts sömn!!
så denna helgen som jag skulle vila upp mig på gick åt helvete! tröttare än nånsin o det är väldigt långt till nästa helg =( så jävla bitter jag e nu ;P

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: