Onsdag

2011-02-09 / 21:24:20
åhhh vad härligt!! tapeten är på plats, nu saknas bara golvlister o sen e det helt färdigt!!
jag blev väldigt nöjd med resultatet av tapeten, trots att den gråa ser lite lila ut...men men huvudsaken är att det blev fint o fräscht!



Men jag har jobbat idag iallafall...såg ut som ett lik o alla såg chockande på mig o undrade vad jag gjorde där?!
o jag känner mig riktigt trött nu, så det ska bli gött o krypa ner i sängen...för sova måste jag göra snart, upp en timme tidigare än vad jag brukar, heldag i götet...hoppas det blir super kul =)

Jason sover hos mormor i natt, pga dagis inte är öppet när jag behöver åka imorgonbitti...
och det betyder = mindre stress imorgon bitti =)

Linda var här härom dagen o tog en kopp o myste med Jason



mys pys =) och toy story 3 på det =)

Puss Puss
Kommentarer!
Postat av: lotta

Det blev jättefint!

Kommenterat - 2011-02-10 / 08:55:27  | URL - http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Martina

Nu har jag hittat tillbaka till din blogg! Tappade allt vad blogg heter när min gamla dator gick sönder i somras!

Så fint det blev i sovrummet!

Kram

Kommenterat - 2011-02-14 / 07:54:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: