Onsdag

2011-02-16 / 21:19:56
Haft 2 riktigt pissiga dagar...
att så mö skit kan komma på en o samma gång...sågad vid anklarna gång på gång!
då e det skönt o ha folk som förstår o finns där för en =)

igår gick jag o la mig vid 17...sov...vaknade vid 21...tittade på tv...gick o la mig vid 22 och sov till 06.00...kul kväll ;) kanske inte men fy vad jag verkligen behövde sova...

idag har det vart mycket klipp...alltid kul o skapa tycker jag =)
sen gjorde jag supergod mat...försenad alla hjärtans middag?! kycklingfilé, klyftpotatis, sallad o beasås...
gott va det o mätt blev man =)

nu har jag lite tv och te mys...men börjar känna mig trött så snart e det dax att förflytta sig till sängen!

Grattis till lille Billy som blev Man idag ;) 30 år !!!!


Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: