Måndag

2011-02-14 / 18:22:33
Puh vad trött jag är....hård helg =) men en rolig sådan...var ute i lördags o träffade så många gamla skolkamrater o vänner som man inte sett på evigheter...dansade så nästan fötterna blödde...
flyttade in allt i sovrummet o sov som en gudinna =)
gjorde en snabbvisit på ikea...full rulle hela helgen...inte konstigt man var trött igår o gick o la sig vid 9 ;)

Och idag på alla <3 dag, fick köpt lite blommor, plockat fram en fin hjärtskål jag fick för 6 år sedan, fyllde den med hjärtan godis....lagat lite mat till mig själv...tommy stack iväg o tränade o jason ville inte äta med mig (han var så trött stackarn)
Men mitt i allt matlageri, så kissar jason ner sig medans han busar, dax för bad...efter en stund upptäcker vi att han bajsat i badkaret...åhhh vilken toppen kväll ;)
bara att skratta åt hela kaoset...till sist när allt e skurat o torkat osv, får jag sätta mig o äta maten själv kall givetvis, men det spelar ingen roll när det e GOD knaperstekt bacon gött e re =)

nu sitter jag här kollar på tv o ögonen går i kors...så jag skall dricka upp min kopp te o sen blir det nog sängen ganska tidigt ikväll med =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: