Måndag

2011-02-21 / 22:23:30
VAB...
längtar till sommarn...då är man aldrig hemma för "vård av barn".
Jason har haft feber 3 kvällar i rad...men ikväll hade han inte det så vi kör jobb/dagis imorgon om inte läget är förändrat imorgon bitti.
Själv har jag inte heler varit på topp idag...men man blir ju smittad hela tiden...

hmm händer inte så mycket i mitt liv nu...förutom i huvudet men det behåller jag gärna för mig själv...
dagarna går o ändå känns det som det sniglar sig fram...kommer fan ingen vart!!

jag behöver sol o värme nu, men nu har jag små små saker att se fram emot nu på vårkanten =)
jag behöver verkligen saker att se fram emot för att inte bli helt nergrävd i denna jävla istid!!

Nu ska jag kolla bb, härligt med intriger, så länge det inte rör mitt liv ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: