Lördag

2011-02-05 / 23:23:13
hemmet är kaos...vantrivs verkligen av att bo såhär...förstår inte alla dessa människor som bor i "1:or" trångt o jävligt...får panik...men i nästa vecka kan vi nog flytta tillbaka grejerna i sovrummet igen...
och duktiga Erik är här varje dag o det kommer bli jättefint när det är färdigt =)
hoppas jag =)

Jag o jason var iväg o köpte tapet idag, blev den randiga men jag vettifan...hoppas det blir bra,svårt o säg innan det kommer upp...

Sen hade jag en mysig fika med Cilla, hon e för rolig o skön hon =) även om det skiljer typ 20år så passar vi så bra ihop o har kul =)

Sen var det tv för hela slanten...

nu blir det nog sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: