Lördag

2011-04-09 / 21:55:32
Längesen jag skrev...lever i min egna lilla bubbla, behöver nog vara i den ett tag...
klarar inte riktigt av människor just nu... så om ni undrar så mår jag bra men behöver vara i fred ett tag....
Vill inte veta vad folk tycker, jag vet redan... så snälla sccccchhyyyyyy



idag har jag o min kära pappa bytat däck, tvättat bilen, o umgåtts,längesen vi gjorde det o vi hade riktigt trevligt skrattade o pratade ;)
Jason sover hos mormor o morfar o jag har lite egentid men gurkstavar o vitlöksdipp...

packar för fullt här hemma...alla mina skor är nerpackade många lådor blev det ;) inte många veckor kvar, ser fram emot o få ett nytt projekt o inreda osv...löööv it!

Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: