Fredag

2011-04-15 / 20:21:01
Gjorde mina naglar igår, sprudlande turkost med tonvis av glitter överallt!!
både jag o Lotta hade glitter överallt när det var färdigt ;)

Idag skulle jag åka ner till scorette o hämta mina stövletter jag lämnade in för lagning förra helgen, efter o haft dom en kväll (inte ok) men när jag väl kommer dit så har dom vart iväg på lagning men jag kan nästan titta sönder dom, så ja efter lite om o men så säger hon att jag får ett nytt par (nice tänker jag) men det nya paret ser lika illa ut som mitt gamla...så frågar jag om jag inte kan välja några andra...o hittar ett par som är apagobbasnygga dock dubbelt så dyra, men jag får glatt lägga mellanskillnaden + att jag hade 100kr i rabattcheck men det va det värt, o bäst för dom att dom håller en hel kväll.
Vad tycker ni om mina nya älsklingar?


Imorgon kommer en o ska hämta tvmöbeln + hyllan som satt ovanför, så nu ikväll har här monterats om...o tanken var att jag skulle ge mig på o börja packa i Jasons rum...men fy fan va trött jag är,är bra sugen att gå o lägga mig...

så ikväll blir inte jag långvarig...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: