Onsdag - blommor

2010-09-01 / 22:30:43
Det bästa sättet att bota ilska/irritation/frustration det är att gå upp i skogen o göra sig av med all sån energi! det är precis vad jag har gjort! kändes mycket bättre när jag kom hem sen....

Nu ikväll har jag var hemma hos AC o Andreas, jag har klippt dom o gosat med napolion (hunden) o söta AC hade tatt med blommor hem från jobbet till mig ,Rosa fina långa saker ;) (vet ej vad blommorna heter)
Jag blev jätte glad!! jag får ju så sällan blommor ;) *hint*
sen tog vi en snabbtur runt kvarteret så polio fick kissat innan jag åkte hem...

Imorgon blir nog en tråkig dag...urk...gillar inte riktigt torsdagar men men....


Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Carro

Gör du ngt särskilt på tordagar eller varför gillar du inte dom ?

Kommenterat - 2010-09-02 / 08:31:00  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Susie

Ja jag jobbar länge och har stressat innan jobbet med o tvätta...alltid kaos på torsdagar ;)

Kommenterat - 2010-09-02 / 10:02:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: